Повернення товару
Повернення
Повернення товару на сайті Argo – ваша гарантія задоволеності. Для нас важливий кожен клієнт і ми готові зробити процес повернення легким та прозорим. У цьому розділі ви знайдете інформацію про правила та терміни повернення, а також докладний посібник з того, як повернути товар і отримати відшкодування. Ми прагнемо зробити ваш купівельний досвід безтурботним та безпечним, і Повернення товару Argo - ваш шлях до впевненості у кожній покупці
Шановні Клієнти!
Нам дуже шкода, що виникла потреба повернути придбаний у нас товар. Ми зробимо все, щоб процедура повернення була максимально простою і зручною.
ТЕРМІН ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Товар, куплений через інтернет-магазин argo.ua, можна повернути впродовж 14-ти календарних днів з моменту його отримання у відділенні перевізника згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 №1023 - XII.
Якщо Ви ще не отримали товар - Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши про це Службу підтримки Клієнтів нашого магазину. Для цього Вам необхідно написати лист про скасування на [email protected].
Тема листа: «Скасування замовлення», в листі обов'язково вкажіть номер замовлення. Або зв'яжіться за телефоном: 0 800 300 722 з оператором інтернет-магазину і скасуйте Ваше замовлення.
ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ
- Наявність документу, що підтверджує факт купівлі й оплати (Товарний чек, який Ви отримали разом з посилкою)
- Наявність заповненої заяви на повернення товару.
- Повернені вироби мають мати товарний вигляд (мати ярлики, бирки, пакування зі штрих-кодом, не має слідів використання і носіння і тому подібне).
- Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994г. (парфумерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, купальники, товари в аерозольній упаковці і т.п.).
Для здійснення повернення необхідно виконати такі дії:
- Обережно УПАКУВАТИ ТОВАР в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті). Заповніть бланк повернення, яке Ви отримали із замовленням.
-
- У бланку повернення пункти зі значком * є обов'язковими для заповнення.
- Де взяти IBAN карти дивітьсятут.
- Зверніться в найближче відділення "Нова Пошта" і відправте товар разом із заповненими документами на повернення нам, дані одержувача вказані у бланку повернення. Повернення коштів здійснюється впродовж 14-ти робочих днів з моменту прибуття товару на склад компанії.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
- Товар був у вживанні;
- Товари, які не підлягають поверненню, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994г;
- Збіг термін для повернення
Надішліть товар за такими реквізитами:
- м.Київ, відділення № 247, пр-кт С.Бандери, 15Г
- Одержувач: ТОВ "СФС Груп"
- Телефон одержувача: +380 97 081 5375
- За запитом відділення: ЄДРПОУ 43884330
ТЕРМІН ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ
Грошові кошти будуть Вам повернені впродовж 14-ти робочих днів з моменту отримання нами товару на нашому складі і підтвердження його відповідності вимогам для повернення.
Зверніть увагу! Ваш банк може утримувати комісію за прийом грошових коштів на Вашу карту.
!!! ВАЖЛИВО
Плата за зворотну пересилку товару здійснюється покупцем. Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена "накладеним платежем" або з "пересилкою коштом одержувача". Такі посилки будуть повернені відправнику.
Якщо Вам не підійшов товар (наприклад, розмір або фасон) - ми повернемо його вартість, без вартості доставки.
При поверненні товару належної якості, вартість доставки Новою Поштою оплачується покупцем.
Якщо Ви купили товар за акційними умовами, наприклад знижка на дві або більше одиниць, Ви повинні повернути всі позиції замовлення.