Повернення товару
Повернення
Ми дотримуємось вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантуємо Ваше право на повернення товару як належної, так і неналежної якості.
Ми цінуємо довіру наших клієнтів, тому кожне звернення розглядається з індивідуальним підходом.
Ми зробимо все, щоб процедура повернення була максимально простою та зручною.
ТЕРМІН ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 №1023 - XII:
- Товар належної якості придбаний через інтернет-магазин argo.ua, можна повернути впродовж 14-ти календарних днів з моменту його отримання у відділенні компанії перевізника за умови збереження товарного вигляду.
- Товар неналежної якості — протягом дії гарантійного терміну.
Умови повернення товару належної якості:
Для повернення товару належної якості необхідно:
- документ, що підтверджує покупку (товарний чек);
- заповнена заява на повернення;
- збережений товарний вигляд (наявні ярлики, бирки, без слідів експлуатації чи пошкодження).
Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений постановою КМУ № 172 від 19.03.1994 , зокрема:
- парфумерно-косметичні вироби;
- гребінці;
- рукавички;
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів;
- натільна білизна;
- постільна білизна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- купальники;
- товари в аерозольній упаковці .
Як здійснити повернення товару:
- Упакувати товар у повній комплектації (якщо товар продавався у наборі — повернення відбувається у повному комплекті) та заповнити бланк на повернення, який додавався до замовлення.
Зверніть увагу: поля зі * — обов’язкові для заповнення.
Де взяти IBAN карти дивіться тут.
- Відправити товар разом із заповненими документами на повернення перевізником Нова Пошта нам за такими реквізитами:
м.Київ, відділення № 247, пр-кт С.Бандери, 15Г
Одержувач: ТОВ "СФС Груп"
Телефон одержувача: +380 97 081 5375
За запитом відділення: ЄДРПОУ 43884330
На жаль, ми будемо вимушені відмовити у прийнятті повернення в наступних випадках:
- товар був у використанні;
- товар входить до списку, що не підлягає поверненню (КМУ № 172);
- минув встановлений термін для повернення.
Умови повернення товару неналежної якості :
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Прохання звернутись до нас у зручний для Вас спосіб : телефон, електронна пошта та повідомити наступну інформацію:
- номер замовлення;
- дату покупки;
- опис пошкодження.
А також надати фото або відео, що чітко демонструють дефект чи пошкодження.
Важливо зберігати упаковку та чек.
Ми розглядаємо гарантійні звернення у найкоротші терміни та робимо все можливе для швидкого вирішення питання.
Термін повернення коштів
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару на нашому складі та підтвердження його відповідності умовам повернення (не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору) згідно ст. 12 п. 4 Закону України «Про захист прав споживачів».
ВАЖЛИВО!
- При поверненні товару належної якості, вартість доставки Новою Поштою оплачується покупцем. На жаль, ми не зможемо прийняти до повернення товари, відправлені “накладеним платежем” або з пересилкою коштом одержувача — такі відправлення повертаються відправнику. (Щоб не сплачувати вартість доставки, є можливість скористатись послугою від компанії перевізника Легке Повернення, детально ознайомитись з умовами є можливість за наступним посиланням: https://novaposhta.ua/lp/ )
- Якщо товар не підійшов за розміром чи фасоном, ми повернемо його вартість без урахування вартості доставки.
- При поверненні товару, придбаного за акційними умовами (наприклад, знижка на дві чи більше одиниць), потрібно повернути всі позиції замовлення.
Не знайшли відповідь на своє запитання?
Напишіть нам або зателефонуйте:
0800 300 722 — безкоштовно по Україні
Email: [email protected]
Наші менеджери з радістю нададуть вичерпну відповідь.